COVID-19

Beste gast van Best Western Plus City Hotel Gouda,

Welkom en bedankt voor het vertrouwen in ons hotel en onze medewerkers die toegewijd zijn om je een veilig thuis, weg van huis, te bieden.

Weet allereerst dat Best Western meer dan ooit gericht is op de gezondheid en veiligheid van onze gasten en onze medewerkers - jouw welzijn is onze topprioriteit. Hygiëne en netheid zijn nog nooit zo belangrijk voor ons geweest. Wij zijn van mening dat hotels nooit 'te schoon' kunnen zijn. Het is met het oog op jouw gezondheid en welzijn dat wij het programma “We Care Clean” hebben gelanceerd.

Ons 'We Care Clean'-programma omvat verhoogde veiligheids- en gezondheidsnormen op vier belangrijke gebieden.

Ten eerste hebben wij verbeterde veiligheidsprotocollen ingevoerd bij de receptie en in de lobby. Wij minimaliseren het contact tussen de gasten en ons personeel en stroomlijnen de in- en uitcheckprocessen. Wij nemen en creëren een veilige afstand voor interacties tussen gast en medewerker en we desinfecteren alles wat je aanraakt - van de receptiebalie tot de pennen die je gebruikt. Elke sleutelkaart wordt gedesinfecteerd en gezuiverd met geschikte reinigingsmiddelen. Wij hebben strikte schoonmaakschema's opgesteld voor lobbymeubilair. Wij hebben desinfecterende handstations in de lobby.

Weet, dat als je wordt verwelkomd door een van onze teamleden, wij ook gericht zijn op het welzijn van onze medewerkers. Ze krijgen de opdracht om niet naar hun werk te komen als ze niet gezond zijn - en als ze hun gezondheid in twijfel trekken, vragen wij hun temperatuur op te nemen en te controleren of ze gezond zijn. Wij hebben regelmatig veiligheidstrainingen en wij benadrukken het belang van welzijn en strikte naleving van onze veiligheidsprotocollen. Belangrijk is dat wij zowel hun gezondheid als die van jou waarderen. Je kunt er gerust op zijn dat onze zorgzame medewerkers het belang van hun gezondheid erkennen voordat ze contact met je hebben.

Ten tweede weten wij dat het grootste deel van jouw tijd bij ons in de hotelkamer zal worden doorgebracht. Voorafgaand aan je verblijf wordt de kamer gereinigd, gedesinfecteerd en nauwkeurig geïnspecteerd. Het hoge aanraakpunt van elke kamer wordt gereinigd met chemicaliën die bedoeld zijn om het COVID-19-virus te doden - deurklinken, lichtschakelaars, thermostaten, bureauruimte, hangers, televisie-afstandsbedieningen, koffiezetapparaten, telefoons en alle handgrepen en aanraakpunten van de badkamerarmaturen. Waar je iets aanraakt, is het gereinigd met de nadruk op jouw veiligheid. Onze medewerkers van de Housekeeping dragen handschoenen en maskers om zowel jouw veiligheid als die van hen te garanderen. Weet dat de kamer waarin je verblijft gedurende een periode van 24 tot 72 uur niet is gebruikt door de vorige gast; een vorm van sociale afstand in verband met de levensverwachting van het COVID-19-virus. Voordat je de kamer betreedt, zijn alle beddengoed en badstofproducten gewassen met chemicaliën die het virus moeten doden en bij een hoge temperatuur waarbij het niet kan overleven. Aparte waskarren worden gebruikt voor schoon beddengoed en handdoeken om kruisbesmetting te voorkomen. Alle waskarren worden dagelijks gedesinfecteerd. Bovendien, wetende dat je veilige sociale afstand wil beoefenen, zal er geen verblijfsservice worden verleend, tenzij specifiek verzocht. Je wordt gevraagd de kamer te verlaten gedurende de schoonmaak. Als je schone en nieuwe handdoeken wenst, worden ze verstrekt via minimaal persoonlijk contact. Wij kunnen ze op de kamer achterlaten als je er niet bent.

Ten derde hebben wij een ontbijtprogramma geïmplementeerd dat ervoor zorgt dat het eten en drinken wat je ontvangt veilig en gezond is.

Per tafel ontvang je een uitgebreid ontbijtplateau met een dagelijks wisselend assortiment. Vanzelfsprekend serveren we hier ook altijd warmte items bij. De koffie en thee kun je zelf pakken, alsmede zoete lekkernijen zoals croissants en muffins. Ons reguliere ontbijtbuffet is tot nader order niet in gebruik in verband met de Covid19 maatregelen die wij als hotelketen genomen hebben.

Het ontbijt op maandag t/m vrijdag is van 07.00 uur tot 10.00 uur, in het weekend van 07.30 tot 10.30 uur.

Iedere gast krijgt ongeveer drie kwartier de gelegenheid om te ontbijten, reserveren kan alleen bij check-in en gaat per half uur.

Ten vierde de openbare toiletten. Wanneer ze weer gebruikt mogen worden (afhankelijk van de richtlijnen van de overheid), zullen ze worden schoongemaakt volgens nauwgezette schema's met desinfecterende chemicaliën.

Met betrekking tot onze vergaderruimtes worden alle stoelen, tafels en apparatuur voor en na elk gebruik ontsmet. Het zelfbedieningsdrankstation bevat servetten voor gebruik bij het serveren van je drankje. Tevens adviseren wij iedereen die de ruimte gebruikt om sociale afstand uit te oefenen als de vergadering zou moeten worden gehouden. De lunch wordt op dezelfde manier verzorgd als het ontbijt. Voor meer informatie over onze vergaderservice verwijzen wij je naar onze afdeling Groups & Events, te bereiken op 0182 - 86 00 82 of events@bestwesterngouda.nl.

Best Western is een familie van hoteliers. Wij willen dat je weet dat wij echt om jou, je gezin en je gezondheid geven. Wij zijn een wereldwijde gemeenschap die om elkaar geeft. Wij staan klaar om je een veilig en schoon thuis weg van huis te bieden, aangezien "We Care Clean" de nieuwe standaard is.

Bedankt voor het voorrecht om ons hotel met jou te delen.

Namens ons hele team; blijf gezond, blijf gezond!

Met vriendelijke groeten,

Hubert-Jan van Catz
General Manager

Best Western Plus City Hotel Gouda

We Care Clean